sobota, 1 stycznia 2011

chaos, harmider, granda.

dawno nie czułam dreszczy przechodzących moje ciało, podczas rozmów, spacerów z tobą. do czasu. ostatnio pociągnąłeś za któryś sznurek odpowiedzialny za odczuwanie. i wszystko zaczęło się od nowa. jakbyśmy znali się od wczoraj. znów, poczułam paniczny strach, lęk przed wszystkim co zrobię, powiem.  nie wiem, czy przed uczuciem, którym cię darzę, czy też przed samym tobą. zaczęłam dziwne się zachowywać, jakbym miała skrępowane ręce, a nawet całe ciało, nie mające sił wyrwać się z węzłów grubego sznura. zagmatwałam się w chaosie nieustających myśli, wspomnień. przepraszałam cię, za moje prawie półgodzinne spóźnienie. nawet nie pamiętam, czym ono było spowodowane. zdziwiłam się, że jeszcze jesteś w wyznaczonym miejscu, po upływie tak długiego dystansu czasu. dostrzegłeś niepokój we mnie, w moim zachowaniu, mówieniu. ja w roztargnieniu przepraszałam za wszystko i rzucając mimowolnie dowolny temat, pytam czy będzie ci on odpowiadać. czułam woń twojego przeuroczego, męskiego zapachu, przy każdym przesunięciu się szarego, długiego szala, chroniącego twoją szyję przed mrozem. nie byłam w stanie trzymać cię za rękę. trzęsłam się z zimna. nie czułam się bezpiecznie, chciałam jak najszybciej odejść, uciec. chociaż wiedziałam, że jesteś przeuroczy i bez ciebie moje życie nie będzie już takim jakim jest. serce kołatało mi z przypływu emocji. jedyne co mogłam zrobić to przytulić się do ciebie, poczuć chropowatość twojego czarnego płaszcza na moim poliku, raz jeszcze tylko twój zapach, twoje ciepło. odetchnęłam z ulgą. byłeś moim ukojeniem. czułam tylko twój dotyk na plecach i palce we włosach. pocałowałeś mnie w czubek głowy. emocje opadły, strach zniknął.

10 komentarzy:

  1. Miłość to piękna rzecz ... A Ty potrafisz ją niesamowicie ubrać w słowa , w taki sposób , że zapomina się o wcześniejszych niepowodzeniach , że znów chce się być zakochanym ... Pozdrawiam , oby tak dalej . (:

    OdpowiedzUsuń
  2. ech.. jak ja do tego tęsknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłość jest cudowna, a jeszcze ubrana w tak piękne słowa... Magia. A jak w każdej relacji są wzloty i upadki. Po ciężkiej chwili zawsze przychodzi ta, niosąca ukojenie.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz, miło mi, że Ci się podoba!
    Zapraszam ponownie!

    ♥ fashionablyyy.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesli interesujesz sie moda to zapraszam do obserwowania mojego bloga:
    http://my-name-is-audrey.blogspot.com/

    Obecnie mozna na nim ogladac wiosenna kolekcje H&M !
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie to ujęłaś. Miłość jest piękna .
    ;) dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. egzaminy gimnazjalne? jeszcze nie pisałam. moja szkoła jest taka zacofana że piszemy co miesiąc po 3, 4 egzaminy . :|
    a Ty jak tam?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie czułam wiele. po prostu było co było. eechech.

    OdpowiedzUsuń
  9. Eh..jakie to romantyczne..
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. tulimy tulimy, jest nowy rok, będzie lepiej!

    OdpowiedzUsuń