piątek, 9 marca 2012




lubię te spacery, lubię słońce, lubię swoje brązowe włosy, lubię swoje oczy, błyszczące się zielenią, tkwiącą w zduszonym brązie, lubię swoje rzęsy, lubię swoje powieki, w których  zamykam, te najcudowniejsze obrazy, lubię zapach moich perfum, lubię swoje niemałe dłonie, lubię moja torebkę, lubię mój notes, lubię mój długopis, lubię zachody słońca, lubię moje trampki, lubię wznoszącą się rano mgłe, którą tak rzadko jestem w stanie zobaczyć, lubię kiedy wiatr bawi się moimi włosami, lubię swoje usta skąpione czerwienią, lubię moje różowe zapadające się poliki, lubię moje stosy par kolczyków, lubię loki, lubię pociągnąć różem poliki i wytuszować rzęsy, lubię beżowy sweter, lubię swoje klucze, lubię robić zdjęcia (Twoim aparatem), lubię pisać, lubię swoją skórę, lubię długo spać, lubię rozmowy w nocy (zwłaszcza z Tobą) lubię mówić przez sen, lubię spać w kitce, lubię ironizować, lubię słuchać muzykę. nie lubię siebie, za to lubię Ciebie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz